Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Dijous 29 Setembre 2016
Dissabte, s'anomenarà una nova sòcia d'honor de la nostra entitat. La Carme Amador. Sòcia veterana del cineclub la Garriga, va ser sota la seva presidència que el cineclub es va implicar en --i coordinar-- la iniciativa SOS Alhambra, de salvament del cinema del poble, campanya que va reeixir i gràcies a la qual, a la Garriga, segueixen gaudint d’una entranyable sala fosca.

Dimecres 8 Juny 2016
PROGRAMACIÓ SETMANA QUINZENA SOLIDÀRIA

Totes les projeccions es faran al c/Indústria, 59 (Sant Sadurní d'Anoia, Barcelona) a les 20:30h.

Dilluns 6 de juny
Colourmakers de Carlos Azcuaga 9'
Break in de Mikel Arisregi 54'
Eduardo Ducay. El cine que siempre estuvo ahí de Vicky Calavia 56'

Dimarts 7 de juny
Isomonia de David Souto 41'
Las lagrimas de africa de Amparo Climent 1h 10'

Dimecres 8 de juny
Masay hoy de Enrique Amigo 25'
Jarramplas, la ira del pueblo  de Antonio López Díaz - César Alonso Domínguez 11'
Noches Del Parque Ciutadella de Israel Rodriguez 39'

Divendres 17 de juny
Trashumancia de Maria Bagnat 1h36'

Dijous 19 Maig 2016
La 6a edició del Most - Penedès Festival Internacional de Cinema del Vi el Cava  (3-13 novembre de 2016, Vilafranca del Penedès i comarca) obre inscripcions per participar a les dues seccions competitives del festival: Collita 2016 i Brot (XXI Mostra de Curtmetratges de Vilafranca).

Tota la info aquí

Dimecres 11 Maig 2016
FICC JURIES 2016. 69º Festival del film Locarno. August 3/13 2016. Locarno, Switzerland
Deadline for nominations: June 24th

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.
  • Jury Conditions: Jury members (3 – 5): 3
  • Working languages: english, french, german, italian
  • Date of Arrival : August 3rd - Date of departure : August 14th
  • Type of invitation: single room with breakfast + coupon for half board
  • Travel Expenses : No
  • Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography
  • www.pardolive.ch
El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.  Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

La candidatura s'enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat, ompliu aquest formulari

Dilluns 2 Maig 2016
El Festival Gollut està organitzat pel cineclub dels Amics del Cinema de la Vall de Ribes i tindrà lloc del 18 al 26 de juny 2016

El jurat cineclubista que atorgarà el premi Miquel Porter serà:

Feed RSS de notícies