Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Dimecres 27 Abril 2016
Aquesta és una convocatòria URGENT per participar com a jurat cineclubista al Festival Gollut de Ribes de Freser organitzat pel cineclub amics del cinema de la Vall de Ribes i atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català.

A banda del premi Miquel Porter també atorgaran el premi Gollut al millor curt de ficció i millor curt documental.

El Jurat Porter Moix haurà d’anar els dies 24 i 25 de juny a Ribes de Freser. El visionat es farà a la sala del Cinema Catalunya la tarda del 24 i 25. El festival paga la nit d'hotel del 24 i el dinar de jurats del 25Aquest premi està organitzat per l’Associació d’amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€

Esperem les vostres candidatures de forma urgent donat que no queda molt de temps. Necessitem dues persones, la tercera serà un integrant del cineclub de Ribes

Dimecres 23 Març 2016
FICC JURIES 2016. 56th Krakow Film Festival. May 29 - June 5, 2016. Kraków, POLAND
Deadline for nominations: April 11th

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

Jury will watch all films selected for the international short film competition (documentary, animated and feature films with a running time of 30 minutes or less) and choose the FICC Don Quixote Prize winner.
  1. 3 Jury members, including 1 from Poland;
  2. working language: English;
  3. The Festival covers: B&B SGL hotel (exact dates will be confirmed), meals, full accreditation, free entry to all Festival events and up to 100 EUR refund for foreign Jury members' travel expenses.
  4. The Festival has to know the names of Jury members not later than on April 11th 2016!
  5. Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography
  6. www.krakowfilmfestival.pl

El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.
Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a

Dilluns 15 Febrer 2016
Ens plau informar-vos que la 3a edició del Festival Gollut comença el seu camí. Us fem arribar la Nota de premsa amb la informació de la Convocatòria del certamen, que aquest any serà més popular, i s'allargarà 5 dies en dos caps de setmana del mes de Juny.

Us agrairíem que en féssiu ressó als vostres mitjans de comunicació, perquè més que mai ens cal que arribi la convocatòria al màxim de persones possible,

Per més informació podeu accedir al web del Festival

Dilluns 15 Febrer 2016

El jurat format per Joaquim Roqué del Cineclub Amics del Cinema de Ribes de Freser, l'Eloy Escudero del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú i  Pere Vila Barceló del Cineclub Vuit i mig de Cassà de la Selva van decidir atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català al curtmetratge "Itotx", realitzat per la Companyia Divina Tramoia. El curtmetratge va ser guardonat amb el premi a millor guió, 3r premi general, premi especial Porter i Moix i premi del públic a l'edicció de 2016 del concurs de correcurts de la MACCA, organitzada pel cineclub vuit i mig de Cassà de la Selva.

El correcurts enguany proposava com a element que havia de sortir a tots els curts un totxo. El curt guanyador del premi Miquel Porter proposava una paròdia de l'invent de Steve Jobs, substituint l' Iphone per l' Itotx.

Feed RSS de notícies