Veure online

Federacio Catalana Cineclubs

Butlletí de notícies cineclubistes 675

10 de desembre de 2021
"Dues persones que es miren als ulls no veuen els seus ulls sinó les seves mirades."
Robert Bresson

Jurat Cineclubista al REC de Tarragona

El nostre company Àlex Portolés, membre de la Junta de la FCC i soci del Club Cinema Castellar del Vallès ha estat a Tarragona per participar com a jurat cineclubista al Rec Festival Internacional De Cine de Tarragona. Aviat un informe complert.
#NosaltresSomElPúblic

Xavier Cairó, del Cineclub Diòptria de Figueres
ens explica el seu pas pel
Festival de Cinema Europeu de Sevilla
aa
Una delegació del Cineclub Diòptria de Figueres va anar acreditats en representació de la Federació catalana de Cineclubs. Aquest és el seu informe. Preneu nota de cara a la nova temporada.

“La tardor d’aquest 2021 ha vingut acompanyada de l’esperada tornada a certa normalitat amb el 100% d’ocupació a sales de cinema, cineclubs i festivals com la Seminci de Valladolid, el FIC Xixón i el de Cinema Europeu de Sevilla.

Trobàvem molt a faltar la nostra cita anual amb la capital andalusa després d’un any d’absència malgrat que, a diferència d’altres festivals, l’edició del 2020 del SEFF es va celebrar, tot i que amb unes condicions presencials molt restringides i amb bona part de la programació online, fet que va fer-nos decantar per posposar la nostra visita a Sevilla fins aquest 2021, edició que ha suposat un èxit espaterrant de públic a totes les sessions a les quals hem pogut assistir.

Segueix llegint a "Llegir més"

Notícies dels cineclubs

Cineclub ACTE Cambrils jurat internacional a L'Alternativa

Informe del Víctor Feliu del Cineclub ACTE Cambrils del seu pas com a Jurat cineclubista internacional al Festival L’Alternativa

Cinemaclub Bescanó. "Awakenings"

El pròxim divendres dia 17 de desembre a les 20:00h revisitarem i analitzarem a fons el film 'Awakenings' de Penny Marshall amb un ponent de luxe. El film està basat en l'autobiografia del Neuròleg Oliver Sacks i ens explica el tractament que aquest doctor va fer amb el medicament L-Dopa en pacients catatònics.
.

Cineclub Manresa - Programació Desembre 2021 - Febrer 2022

“El cinema és un misteri. El film acabat ha de ser sempre un misteri per al director, altrament no seria interessant.”

(Andrei Tarkovski)

Altres notícies d'interés

Taller online "Paisajes Sonoros"

Partiendo de la escucha, del análisis de secuencias y de audiciones, abordaremos tanto las distintas concepciones sonoras como las estrategias y decisiones que se plantean durante la realización de una película, desde su planificación previa hasta el rodaje, el montaje de sonido y las mezclas.

Cinemaclub 39 escalons de Manacor - Mallorca

Dijous 16 de desembre, 20.30 h
Multicines Manacor
PETIT MAMAN
Céline Sciamma
França, 2021. 72 min.
Versió original subtitulada

Federacio Catalana Cineclubs

facebook / twitter / youtube / instagram

Amb el suport a la difusió del cinema:

_________

___________

Suport tècnic de

Membre de:

Amb el suport a la difusió del cinema:

C/Arenys 41, Soterrani 1er 1a
08035 – Barcelona
_________
Estem teletreballant. Si no ens localitzeu al telèfon escriviu-nos un mail i ens posarem en contacte amb vosaltres

Reps aquesta newsletter perquè et vas donar d'alta.
ja no t'interessa? Dona't de baixa.

Amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i L'Institut Català de les Empreses Culturals