Notícies :: Voleu ser jurat de la Federacio internacional de cineclubs? Melgaço - Portugal

Voleu ser jurat de la Federacio internacional de cineclubs? Melgaço - Portugal

Divendres 29 Gener 2021

FICC JURIES 2021
NOMINATION FORM FOR FICC JURIES

MDOC - Melgaço International Documentary Film Festival
August 2-8, 2021
Melgaço – Portugal

12 feature-length documentaries and 12 short or medium documentaries will be sent by link to the jury members in May, and the jury will decide the awards online in advance of the festival. The jury is welcome to stay at Melgaco during the festival, and it will be preferable that the jury is present during the awards ceremony August 8.

Conditions:
1.       Invitation covers: Hotel and meals.
2.       Transfer to Melgaço (best use Oporto Airport – OPO)
3.       Arrival date: August 2 or after appointment with the festival.
4.       Departure: August 9.
5.       Travel expenses: up to 300,00 Euro

El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.  Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

La candidatura s'enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.
Els qui estigueu interessats en ser un dels membres del jurat, ompliu el formulari que trobareu a http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

.