Notícies :: Informe de Víctor Feliu, jurat FICC al Festival Caminhos de Coimbra

Informe de Víctor Feliu, jurat FICC al Festival Caminhos de Coimbra

Divendres 4 Desembre 2020

O Fim do Mundo del director Basil da Cunha guanya el gran premi del Festival de Cinema Caminhos a Coimbra i el premi Don Quijote de la Federació Internacional de Cineclubs.

O Fim do Mundo és una ficció sobre la vida dels joves d'un barri popular de Lisboa format per originaris de Cabo Verde. El protagonista, Spira, torna al barri després de passar vuit anys en un correccional, allí es troba amb els amics, Giovani i Chandi, que passen el temps entre festes i tripijocs. Els joves entren en conflicte amb el cap local de la droga. Mentrestant les excavadores comencen a derruir el barri que es objecte d'una restructuració urbanística.

El jurat de la Federació Internacional de Cineclubs format per Julia Brow (Planet B Film Club, London) Vítor Ribeiro (Cineclube Joane, Portugal) i Víctor Feliu (Cineclub de Cambrils) ha destacat d'O Fim do Mundo la qualitat dels actors no professionals, el dinamisme de la càmera en mà que en segueix les evolucions, la expressivitat dels primers plans que transmeten molt més que paraules i la fotografia que crea una atmosfera nocturna claustrofòbica d'acord amb el desenllaç de la història.

trailer: https://vimeo.com/447867804

.