Notícies :: Notícies de la Federació :: Jurat FICC a L'Alternativa 2018

Jurat FICC a L'Alternativa 2018

Dimecres 17 Octubre 2018

Per segón any consecutiu la Federació catalana de cineclubs i el Festival de cinema independent de Barcelona L'Alternativa organitzen el Premi Quijote de la Federació Internacional de cineclubs. El film premiat serà objecte d'un intent de ser distribuït entre els cineclubs federats.

Enguany el Jurat Internacional estarà composat per:

MADHURIMA BARUA SEN (India). Gauhati Cineclub

Va ser escollida Secretària General del Gauhati Cine Club l'any 2012. El cineclub organitza projeccions , cursos d'apreciació, tallers de realització,... El Gauhati Cineclub organitza Ianualment el Festival Internacional de Cinema de Guwahati del 10 al 16 de desembre. Representa a tota la regió nord-oriental de la India a la Federació de cineclubs de la India. És la única dona en el Consell Central de la Federació de cineclubs de la India.

ØYVIND HELLENES (Noruega) Cineclub Førde

Té 27 anys d'edat i és el responsable del cineclub local a Førde ( Sunnfjord ). Durant 5 anys va estudiar Ciències de Cinema i Informàtica a NTNU a Trondheim. A banda de dirigir un cineclub, és també realitador de documentals independents i actualment està realitzant una pel·lícula sobre la vida a la muntanya.

EVA CAMPOS (Catalunya). Cineclub Xiscnèfils de Cerdanyola del Vallès

Va estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona (2009-2013). A Brussel·les va treballar com a fotògrafa i videògrafa d’espectacles. Va començar a treballar amb la directora de cinema i coreògrafa Ana Cembrero Coca i també amb la coreògrafa i ballarina Marta Kosieradzka. En tornar a Barcelona crea un festival de cinedansa i de ficció per promocionar la dansa i les noves tendències cinematogràfiques a Cerdanyola del Vallès. Estudia Producció Audiovisual i d’Espectacles a l’INS Santa Eulàlia. És la directora del Festival [C]translaScreen.

Més sobre...: alternativa , ficc , quijote