Notícies :: Notícies de la Federació :: Taula rodona "De les saques al DCP" a la trobada cineclubista a Mallorca

Taula rodona "De les saques al DCP" a la trobada cineclubista a Mallorca

Dimarts 16 Octubre 2018

Dissabte 20 d'octubre a les 17.00 h durant les Jornades Cineclubistes a Mallorca tindrà lloc la taula rodona DE LES SAQUES AL DCP. RECORDANT ELS PRIMERS 40 ANYS DE LA FCC (1978-2018). De cara a un projecte d'exposició que tindrà lloc a la Filmoteca de Catalunya la tardor de l'any vinent, aquesta taula rodona tindrà com a objectiu principal recollir tota mena de records, anècdotes, maneres de fer o qualsevol mena d'informació que pugui alimentar i apuntalar la memòria històrica d'aquestes primeres quatre dècades de cineclublisme federat, per a poder així, amb la força del camí recorregut, encarar nous camins cinecublistes de futur.

Més sobre...: jornades cineclubs