Notícies :: Eva Campos. Jurat Internacional a Cracòvia

Eva Campos. Jurat Internacional a Cracòvia

Dilluns 20 Març 2017

Eva Campos, del Cineclub Xiscnèfils de Cerdanyola del Vallès ha estat escollida com a jurat de la Federació internacional de cineclubs per atorgar el premi Quijote al 57 Krakow Film Festival

EVA CAMPOS SUÁREZ
Després d'estudiar Belles Arts a la Universitat de Barcelona, vaig viatjar a Brussel·les on vaig estar treballant de fotògrafa i videògrafa per a ballarins i performers. Allà vaig descobrir la meva passió pel cinema de dansa gràcies al contacte amb les corèografes Ana Cembrero Coca i Marta Kosieradzka. Dos anys i mig després vaig tornar a Catalunya, amb una idea al cap: crear un festival de cinema (tant de dansa com la resta de ficció) al Vallès Occidental, movent cultura fora del centre de la ciutat de Barcelona. Ara mateix estudio Producció Audiovisual i d'Espectacles a Terrassa amb la intenció especialment d'endinsar-me més en el món audiovisual.