Notícies :: CINECLUB VIC. WATCHING PEEPING TOM, CINEMA I TEATRE AMB ÀLEX GORINA

CINECLUB VIC. WATCHING PEEPING TOM, CINEMA I TEATRE AMB ÀLEX GORINA

Dimarts 3 Maig 2016

Dissabte 7 de maig, l’Espai ETC de Vic acollirà l’espectacle Watching Peeping Tom

L’experiència titulada Watching Peeping Tom que us proposem l’ETC Teatre i Cineclub Vic, és divideix en dues parts: La primera, és la visualització de la pel·lícula Peeping Tom (El fotógrafo del pánico). I la segona part, és una conferència teatralitzada sobre aquesta pel·lícula, impartida pel crític cinematogràfic Àlex Gorina, on s’analitza la pel·lícula, el director, el seu context històric i l’aportació de la pel·lícula en la història del cinema mitjançant un diàleg entre ell i la seva pròpia filla.

Sobre aquesta conferència, doncs, es realitza una intervenció dramàtica que converteix la pròpia conferència en un espectacle teatral, fent-la viva i fent extensiu el seu contingut més enllà del format acadèmic. La pròpia teatralització complementa el contingut de la conferència a nivell sensorial i emocional.

Un cop finalitzat l’espectacle, es farà un col·loqui, on el públic podrà aprofundir, encara més, al voltant d’aquesta experiència artística ideada per Alícia Gorina.

Més sobre...: cineclub vic , ALEX GORINA