Notícies :: ALBA CRUELLS DEL CINECLUB SALA 1 DE VILANOVA I LA GELTRÚ JURAT FICC EN EL KRAKOW FILM FEST

Dijous 28 Abril 2016

L'Alba Cruells del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú ha estat escollida per a participar com a jurat de la Federació internacional de cineclubs al 56th KRAKOW FILM FESTIVAL. Li acompanyaran en aquest jurat cineclubista Mikolaj Torz - Polònia i Michael Schafer -  Alemanya. El premi Quijote que atorga aquest jurat té en compte els valors cineclubistes de les pel·lícules a concurs.

L'Alba Cruells va nèixer a Vilanova i la Geltrú el 1988. Va estudiar Publicitat i Relacions Públiques a Tarragona i Bèlgica. Durant els seus estudis, va realitzar pràctiques a diversos festivals de cinema com el DOCSBarcelona o el Memorimage de Reus. Un cop finalitzats els seus estudis, va passar un any treballant al Glasgow Short Film Festival. Després ha treballat com a productora en diversos festivals de música. El 2012 engega el Cineclub Sala1 de Vilanova i la Geltrú, amb programacions regulars, diversos cicles, projeccions amb els directors i el concurs de curtmetratges 'El Rotllo d'en Roig'; fins avui en dia.