Notícies :: Notícies de la Federació :: FILMOTECA PER A LES ESCOLES 2014-2015

FILMOTECA PER A LES ESCOLES 2014-2015

Dimecres 9 Juliol 2014

El programa Filmoteca per a les escoles permet a infants i joves de 0 a 18 anys i als seus mestres assistir a sessions matinals de cinema complementades amb diverses activitats pedagògiques a l’entorn de les projeccions.

Curs 2014-2015

Aquest curs, a més de les projeccions habituals- amb la col·laboració de MODIband, A Bao A Qu, Drac Màgic i Federació catalana de cineclubs- i Jocs al segon amb un taller sobre els orígens del cinema, proposem nous tallers vinculats a les exposicions temporals de la Filmoteca i sortim de Barcelona amb visites al recentment inaugurat Centre de Conservació i Restauració de la Filmoteca, a Terrassa, i amb una sessió en col·laboració amb el Museu del Cinema a Girona.

Aquí teniu tot el catàleg d'activitats proposades

.

Més sobre...: filmoteca de catalunya