Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Titular notícies
Divendres 7 Juny 2013
L'associació Curts Ficcions que organitza el seu festival de curts ens proposa poder projectar els curts guanyadors de la seva última edició. Els curts són els següents:

You are a terrorist
Director: Antoni Solé; Productora: Sole Goldstein Media S.A; Actors: Nikol Kollars, Reg Wilson

Sinopsis: Elizabeth Meyer, capitana del ejército de USA y veterana de la guerra de Afganistán, rapta a un alto rango de Oriente Medio para hacerle confesar la implicación del gobierno de USA en una serie de ataques por los que han sido acusado falsamente grupos terroristas.

Amigos para siempre
Director: Daniel Ibáñez; Productora: Escándalo Films; Actors: Josep Lobató, Arantxa Ruiz, Joan Palau, Anna Pantinat, Marta Torné, Joan Negrié, Rebeca Cosano, Albert Puñet

Sinopsis: Diez años después de acabar el instituto, un grupo de ex-alumnos recibe una carta de un antiguo compañero de clase que quiere organizar un reencuentro. ¿Qué es esto, una broma? ¿Será algún psicópata o querrá pedirles dinero?

La Boda
Director: Marina Seresesky; Productora: Teatro Meridional; Actors: Yailene Sierra, Malena Alterio, Ileana Wilson, Elena Irureta, Yoima Valdés, Esperanza Elipe, Huichi Chiu

Sinopsis: Mirta es cubana y vive en Madrid. Como muchas inmigrantes trabaja en la limpieza. Hoy a las seis de la tarde se casa su hija. Pero nada sale como ella planea, y llegar a esa boda es más difícil de lo que parece.

Contacteu directament amb ells per tal us facin arribar els curts

Contacte
Manuela Suárez
Gisela Mena
Associació Curt Ficcions
C/ Ballester 67, Local. 08023 Barcelona
curtficcions@curtficcions.org
www.curtficcions.org
Tel. 93 309 15 94

Divendres 7 Juny 2013
Most Festival és un festival de cinema internacional que cada any vol recollir la millor producció audiovisual relacionada amb la cultura de la vinya, del vi i del cava i brindar pel bon cinema.  Del 7 al 10 de novembre de 2013, la comarca del Penedès (Barcelona) celebrarà la tercera edició del festival, amb un ampli ventall d'activitats cinematogràfiques i enoturístiques per a tots els públics.

La secció COLLITA 2013 està oberta a qualsevol treball audiovisual que tracti sobre el món del vi i del cava des de qualsevol vessant: promocional, artística, pedagògica, turística, científica, documental, narrativa, etc. Les peces que entrin a competició optaran a cinc premis: Gran Premi del jurat, Premi al millor treball de ficció, Premi al millor treball documental, Premi Arrels del vi i el cava i Premi projecció internacional.

La Mostra de Curtmetratges de Vilafranca (MCV), per la seva banda, busca la millor producció estatal en format curt de qualsevol temàtica i gènere que no superi els 20 minuts de durada. En aquest cas, les obres competiran pel Premi del Jurat i el Premi del Públic.

La data de realització dels treballs audiovisuals de les dues seccions no pot ser anterior a l'1 de gener de 2011.

La inscripció és gratuïta i estarà oberta fins al 31 de juliol de 2013.

Les bases i la fitxa d’inscripció es poden descarregar des de la web
www.mostfestival.cat

Dijous 6 Juny 2013
FICC JURIES 2013.- Galway Film Fleadh 2013 - Ireland.- 09 - 14 July 2013
Deadline for nominations: June 28th


Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

1. Working Language: English
2. Jury of 3 persons (one jury member from Ireland) for the Animation Short
3. Invitation by the Festival covers:
Pickup/return from either Galway or Shannon airport
Bed and breakfast in single room for 3 nights (Fri 12/7 – Sun 14/7 inclusive)
Breakfast + lunch daily
Travel expenses:
For non-national jury members a contribution of up to Euro 200 per person will be offered. The travelling refund will be organised by access>CINEMA when members arrive in Galway.
Film Fleadh accreditation
Free entry to festival events
4. Arrival: Fri July 12th
Departure: Mon July 15th
5. Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography
6. www.galwayfilmfleadh.com
El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.

Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a
http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

Dimarts 4 Juny 2013
Les associacions i cineclubs de diferents  països del mediterrani que vam participar de la 1a Trobada de Cineclubs del Mediterrani el cap de setmana del 24 i 25 de maig, vam arribar a algunes conclusions i compromisos que vam recollir en el que hem anomenat la “Carta de Barcelona” i que us reproduïm en la seva versió original.



Dimarts 4 Juny 2013
Jameson Cinesfest 10th Miskolc Internation Film Festival. 12-22 of September 2013. (Miskolc, Hungary).- Deadline for nominations: June 16th

Estimats membres de la FCC,

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

1. Working Language: English
2. Jury of 3 persons from Europe, including 1 person from Hungary (previous Jury Members can’t apply)
3. Invitation by the Festival covers:
Accommodation costs will be provided by the festival. Transfer from Budapest to Miskolc might be arranged by the festival if requested. Arrival 12.09.- being present for the opening ceremony. Departure 22.09. – closing ceremony at 21.09
4. Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography
5. http://www.cinefest.hu/eng/nyito_eng.html
El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.

Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a
http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

Feed RSS de notícies
Apunta't a les nostres newsletters
LES NOSTRES IMATGES

Trobada de programadors de cineclubs. Vilafranca del Penedès. 18.06.2016



PRESENTACIONS, CURSOS I TALLERS 2016