Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Titular notícies
Dilluns 2 Maig 2016
GUANYADORS del 1er Concurs de Curtmetratges "24 Hores.DOC" organitzat per Pezenelagua i Puntodoc.

El premi del Jurat ha estat per "La invención del Yoyo" del grup Frente Popular de Judea.

El Premi del Públic ha estat per "Yo-Yoel" del grup WonXar...

Dilluns 2 Maig 2016
Dins dels actes del 60 aniversari del Cineclub Manresa el dia 11 de maig tindrà lloc la xerrada "Passat i futur de la cultura cinematogràfica" a càrrec del Director de Filmoteca de Catalunya, l'Esteve Riembau. Es presentarà el curt de l'Enric Roca, "Tots parlem del final" (2016).

Dijous 28 Abril 2016
El dia 8 de maig, diumenge, a les 18:00 hores, a CaixaFòrum de Barcelona, es farà el lliurament dels Premis Cinematogràfics "Família". És la jornada de la família i el cinema a Espanya. 

Entrada gratuita. Filmacions i música de cinema. 

Dijous 28 Abril 2016
L'Alba Cruells del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú ha estat escollida per a participar com a jurat de la Federació internacional de cineclubs al 56th KRAKOW FILM FESTIVAL. Li acompanyaran en aquest jurat cineclubista Mikolaj Torz - Polònia i Michael Schafer -  Alemanya. El premi Quijote que atorga aquest jurat té en compte els valors cineclubistes de les pel·lícules a concurs. 

L'Alba Cruells va nèixer a Vilanova i la Geltrú el 1988. Va estudiar Publicitat i Relacions Públiques a Tarragona i Bèlgica. Durant els seus estudis, va realitzar pràctiques a diversos festivals de cinema com el DOCSBarcelona o el Memorimage de Reus. Un cop finalitzats els seus estudis, va passar un any treballant al Glasgow Short Film Festival. Després ha treballat com a productora en diversos festivals de música. El 2012 engega el Cineclub Sala1 de Vilanova i la Geltrú, amb programacions regulars, diversos cicles, projeccions amb els directors i el concurs de curtmetratges 'El Rotllo d'en Roig'; fins avui en dia. 

Dimecres 27 Abril 2016
Aquesta és una convocatòria URGENT per participar com a jurat cineclubista al Festival Gollut de Ribes de Freser organitzat pel cineclub amics del cinema de la Vall de Ribes i atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català.
 
A banda del premi Miquel Porter també atorgaran el premi Gollut al millor curt de ficció i millor curt documental.
http://amicscinevallderibes.com/index.php/es/festival-gollut.html
 
El Jurat Porter Moix haurà d’anar els dies 24 i 25 de juny a Ribes de Freser. El visionat es farà a la sala del Cinema Catalunya la tarda del 24 i 25. El festival paga la nit d'hotel del 24 i el dinar de jurats del 25Aquest premi està organitzat per l’Associació d’amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€

Esperem les vostres candidatures de forma urgent donat que no queda molt de temps. Necessitem dues persones, la tercera serà un integrant del cineclub de Ribes

Feed RSS de notícies
Apunta't a les nostres newsletters
LES NOSTRES IMATGES

Trobada de programadors de cineclubs. Vilafranca del Penedès. 18.06.2016



PRESENTACIONS, CURSOS I TALLERS 2016