Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Titular notícies
Dimecres 18 Octubre 2017
El cineclub La Lira de Roquetes enceta una programació de vuit títols sobre la cultura, el patrimoni i la etnografia de Catalunya
 

Dimarts 17 Octubre 2017
La FCC va ser present a aquesta trobada realitzada a Santa Fe (Argentina) en el marc del Festival Santa Fe de película
 


Dimarts 17 Octubre 2017
El Festival Gollut, organitzat pels Amics del cinema de la Vall de Ribes, va atorgar els seus premis. El jurat cineclubista que atorga el Premi Miquel Porter estava composat per: Cristina Jutge del Cineclub Diòptria de Figueres, Toni Cuadras del Cineclub Igualada i Francesc Arnau del Cineclub dels amics del cinema de la Vall de Ribes. El premi va ser per:

BOLINGO, EL BOSQUE DEL AMOR d'Alejandro G. Salgado.
"Bolingo. El bosc de l'amor és un documental que explica la història del trajecte que des del cor de l'Àfrica realitzen les dones emigrants fins al nord del Marroc perseguint el somni europeu."
 

Dilluns 16 Octubre 2017
FICC JURIES 2017
Festival Internacional del Nuevo Cine Latinoamericano de La Habana (Habana Latin America New Cinema International Film Festival)
Habana – Cuba.- December, 8th to 17th, 2017.- Deadline for nominations October 27th 2017 

 
Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.
  1. 3 Jury members including 1 from Cuba
  2.  Working language: Español
  3. The conditions offered by the Festival are:
  • Hotel and Meals during the period of the Festival
  • Internal aiport-hotel transfers
  • No contribution for travel expenses
http://www.habanafilmfestival.com/

El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.  Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC. El cineclub al qual representa han d'estar al dia de la quota a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

La candidatura s'enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.

 Els qui  estigueu interessats en ser un dels membres del jurat,  ompliu el formulari que trobareu a  http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

Dimecres 27 Setembre 2017
XII JORNADES DEL CINECLUBISME
PROGRAMA 
Vic, 28 i 29 d'octubre de 2017
Cineclub Vic

 
Dissabte 28
ESPAI: ETC. Espai.- Passeig de la Generalitat, 46, Vic
http://www.etcteatre.cat/  

09:30 Benviguda als cineclubistes + esmorzar
10:15 Xerrada: "Drets i cinema No Comercial" per Carlota Planas   

ESPAI DINAR:  ORFEÓ VIGATÀ. Sant Pere, 7, 08500 Vic
13:00  Dinar

ESPAI: ETC. Espai.- Passeig de la Generalitat, 46, Vic

16:00 . Assemblea General de la Federació catalana de cineclubs
18:00  Projecció del documental "Cineclub Vic: orígens" i "Les 400 coups"

22:00 Sopar lliure
 
Diumenge 29
Activitat: Pujada a Cabrera i dinar

Allotjament nit de dissabte: 
Alberg Canonge Collell. Av. Olimpia, 4. 938 89 49 38
 
 

Feed RSS de notícies
Apunta't a les nostres newsletters
LES NOSTRES IMATGES

Trobada de programadors de cineclubs. Vilafranca del Penedès. 18.06.2016



PRESENTACIONS, CURSOS I TALLERS 2016