Butlletí 660. 09 de juliol 2021

8th Ibero-American Film Societies Meeting: “School, Community and Film Societies”

The International Federation of Film Societies (FICC/IFFS), through the Latin American Group and the Cine Educación Group are organizing the 8th Ibero-American Film Societies Meeting with the theme “School, Community and Film Societies”, with the participation of representatives from Argentina, Brazil, Bolivia, Colombia, Cuba, Chile, Ecuador, Spain, Mexico, Peru, Portugal and Uruguay. It will be held on July 10th, 17th and 18th, 2021 through live broadcasts. Sessions will begin at 16 hrs. Portugal/ 17 hrs. Spain/ 12:00 hrs. Argentina-Brazil-Uruguay/ 11:00 Cuba- Bolivia and 10 hrs. Ec/Col/Méx and can be followed on the Youtube channel FICC-IFFS + . It will be broadcasted by Retina Latina, through its Facebook page.

Premi Miquel Porter a la Mostra de Curts del Rotllo d'en Roig

La Mostra està organitzada pel Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú. El premi és de la Federació Catalana de Cineclubs i l'Associació d'Amics de Miquel Porter

El jurat estava composat per:Mireia Iniesta.- Cinemaclub 39 escalons de Manacor
Jesus Galindo.- Cineclub de les Valls d'Andorra
Beatriz Garcés.- Cineclub Sala1 de Vilanova i la Geltrú
El curt guanyador va ser 'Francesc' de RO2 Pictures (el nom que van fer servir per la inscripicó) que son en Cristobal Rodríguez, Ester Romero i el nen protagonista Leo Latorre.

Podeu veure el curt aquí

I els crèdits: RO2 Pictures Cristobal Rodriguez; Guió, Direcció, Direcció de fotografia, Producció; Edició, So @cristobalrpro @cristobalrd_direccion Ester Romero; Guió, Direcció, Producció, Il·luminació @ester_rom_gir Leo Latorre; Actor Noelia Vives y Luis Latorre; Pares de Leo @noelis_vives @luisla327 Paquita de Dios Pujol; àvia de Leo i propietària de la casa on s'ha gravat el curtmetratge

Cineclub Igualada. Cinema a la fresca