Butlletí 604. 6 de desembre 2019

Dia més curt. Programació cineclubista

El Dia+Curt arriba als cineclubs!!
Una nova edició del Dia més curt. Arriba amb el solstici d'hivern quan tindrem el dia més curt de l'any. El cineclubs, també apassionats pel curt, s'han adherit a la campanya. Aquesta és la programació pel 2019.

19/12/2019.- CINECLUB ADLER LLORET DE MAR.- BIBLIOTECA DE LLORET (SALA POLIVALENT).- 20:30h DIA + CURT: PERLES

15/12/2019.- CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES.- RIBES DE FRESER.- CINEMA CATALUNYA.- 17h DIA + CURT: BANDARRA

21/12/2019.- CINECLUB BARCELONA ESPAI CINEMA.- BAR CANDELA.- 21h DIA + CURT: BANDARRA

19/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL GRANOLLERS.- CINEMA EDISON (SALA PETITA).- 19h DIA + CURT: PERLES

20/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL GRANOLLERS.- CINEMA EDISON (SALA PETITA).- 18h DIA + CURT: PERLES

21/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL GRANOLLERS.- CINEMA EDISON (SALA PETITA).- 17h DIA + CURT: PERLES

22/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL GRANOLLERS.- CINEMA EDISON (SALA PETITA).- 18h DIA + CURT: PERLES

21/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL ST VICENÇ DE SARRIÀ.- BARCELONA TEATRE SARRIÀ.- 12h DIA + CURT: JUNIOR BEAT

22/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL ST VICENÇ DE SARRIÀ.- BARCELONA CENTRE DE SARRIÀ.- 22:30h DIA + CURT: BANDARRA

28/12/2019.-  CINECLUB de l'ASSOCIACIÓ CULTURAL ST VICENÇ DE SARRIÀ.- BARCELONA TEATRE SARRIÀ.- 19:30h DIA + CURT: PERLES

12/12/2019.-  CINECLUB LA GARRIGA.- BAR ILLOT.- 20h DIA + CURT: BANDARRA

14/12/2019.-  CINECLUB LA GARRIGA.- CAN XIC.- 11h DIA + CURT: JUNIOR BEAT

20/12/2019.-  CINECLUB LA GARRIGA.- FUNDACIÓ MAURÍ.- 20h DIA + CURT: KM 0

22/12/2019.-  CINECLUB LA GARRIGA.- VERMUTERIA LLAVORS.- 19h DIA + CURT: PERLES

La Premsa i l'aniverari de la Federació catalana de cineclubs

Us deixem uns links:

EL Periódico

Cercle de cultura

Reus Digital

La Actual

i Dirigido por...

Jesus Galindo, Jurat FICC al Festival de La Havana

Jesus Galindo del Cineclub La Seu d'Urgell ha estat escollit com a Jurat de la Federació internacional de cineclubs per atorgar el Premi Quijote del cineclubisme internacional.

41st Festival Internacional del Nuevo Cine Latinoamericano La Habana
La Habana, Cuba.- Dec 05-15, 2019
IFFS jury:

1.    Cuban Representative
2.    Jesús Galindo Ortego- Cat
3.    Miguel Ramos - Portugal

Jesús Galindo

President de Cineclub La Seu d'Urgell, llicenciat en veterinària, treballant en l’àmbit de la seguretat alimentària i la salut pública. Estudiant de comunicació audiovisual a la UOC. Aficionat la fotografia,  l'esport i al teatre. He escrit un conte, he realitzat diversos curts menors i i he produït i fet el guió del documental, "El Retaule de Sant Ermengol", guanyador del premi Regió 7 (millor film de més de 20 minuts) al VI Festival Internacional de Cine de Cerdanya l'any 2015. He fet de jurat en festivals de curts com el Julius de Vic, el rotllo d'en Roig a Vilanova, el festival internacional de Cerdanya a Puigcerdà o el festival Gollut de Ribes de Freser. És actualment vocal de la Federació catalana de cineclubs a la seva Junta directiva.

Premi Miquel Porter al Julius2019 del Cineclub Vic

GUANYADOR! GANADOR! WINNER!
El curt MOVIE BIC, fet exclusivament amb bolígraf, guanya el Premi Miquel Porter i Moix dels cineclubs catalans al festival Julius del Cineclub Vic!

El Jurat va ser:

Martí Porter (Cineclub La Garriga), l' Àlex Portolés Da Silva (Club Cinema Castellar del Vallès) i el Miquel Bofill Bosch del Cineclub Vic. Aquest premi està organitzat per la FCC i els Amics de Miquel Porter

Aquí teniu el curt!

Cineclub Vilafranca

Amb la col·laboració del Departament de Cultura Membre de la Federació Internacional de cineclubs