Butlletí 594. 7 de setembre 2019

XIV trobada de cineclubs dels Països Catalans. Reus

Petit Cineclub Manresa. Programació

Cinc propostes per aquest quadrimestre

La nova programació  setembre – desembre 2019 del Petit Cine Club presenta enguany cinc noves propostes, una per al mes de setembre, una altra per a l'octubre, dues per al mes de novembre i una pel de desembre. Totes les pel·lícules es podran veure a l'Auditori de la Plana de l'Om, amb una entrada de 3 euros, excepte una, que es projectarà al Casal de les Escodines, i serà gratuïta.

Programació de pel·lícules del Petit Cineclub

Dimarts 2 de setembre: A partir de 7 anys

La Revolta dels Contes
, a l'Auditori de La Plana de l'Om a les 20'15h. Una adaptació de Revolting Rhymes, de Roal Dahl. Direcció: Jakob Schuh i Jan Lachauer. Nacionalitat: Regne Unit (2016). Durada: 58'. Entrada: 3 euros

Diumenge 6 d'octubre: A partir de 2 anys

Tipitips
, a l'Auditori de La Plana de l'Om a les 12 h. Pel·lícula d'animació. Direcció: Jessica Lauren. Nacionalitat: Suècia (2020). Durada: 50'. Entrada: 3 euros

Una selecció de dos curts animats per a nens, basats en els contes de Stina Wirsén, autora de llibres infantils. “Tipitips” és una onomatopeia, el so del moviment dels personatges d'aquesta producció, amb una  estètica i unes temàtiques especialment dirigides al públic més petit, és una proposta ideal per una primera experiència cinematogràfica.

Diumenge 10 de novembre: A partir de 12 anys

Microbe i gasoil
, a l'Auditori de La Plana de l'Om a les 12 h. Direcció i guió: Michel Gondry. Nacionalitat: França (2015). V.O. subtitulada la català. Entrada. 3 euros.

Dos joves amics comencen un viatge per una carretera que travessa França en un vehicle que ells mateixos han construït.

Dissabte 16 de novembre: A partir de 4 anys

La increïble història de la pera gegant
, al Casal de les Escodines, a les 18 h. Entrada gratuïta. Pel·lícula d'animació. Direcció: Philip Einstein Lipski, Jergen Lerdam, Amalie Naesby Fick. Nacionalitat: Dinamarca (2017). Durada: 88'

A la petita i idíl·lica Vilasol hi viuen dos amics, un elefant que es diu Sabastian i la Mitcho, que igual que la resta d'habitants de Vilasol, estan molt tristos perquè els seu estimat  alcalde ha desaparegut.

Diumenge 1 de desembre: A partir de 7 anys

El nen i el món
, a l'Auditori La Plana de l'Om, a les 12 h. Pel·lícula d'animació. Direcció: Alè Abreu. Durada: 80'. Nacionalitat: Brasil (2013). Sense diàlegs. Entrada: 3euros

Un viatge líric i oníric que il·lustra els dilemes del món actual sota la mirada innocent d'un nen. Una excepcional joia de l'animació actual. Nominada als premis Oscar 2016.

Les entrades per a les sessions es podran recollir a partir d'una hora abans de la projecció.

Cineclub Torrellenc. Programació

Cineclub del Diable de Martorell. Programació