www.federaciocatalanacineclubs.cat
NOTÍCIES DE LA FEDERACIÓ
Col·laboració amb el D'A: TOUR D'A 2019
Benvolguts cineclubs federats,
La Federació catalana de cineclubs enceta una nova col·laboració amb el D'A, Festival de Cinema de Barcelona per tal de posar a l'abast dels cineclubs federats títols que es projectaran al Festival durant la seva propera edició a Barcelona.
Els últims 3 anys el D'A FILM FESTIVAL BARCELONA ha col·laborat amb diferents Cineclubs de Catalunya, bàsicament de la província de Barcelona, en l'organització de l'anomenat TOUR D'A, on oferien una petita llista de pel·lícules que es projecten a Barcelona durant el Festival. Aquestes pel·lícules són totes elles inèdites al país, en pre-estrena i guardonades a festivals internacionals.
Per conèixer els preus contacteu amb l'Olga Iglesias, responsable de programació al 932890562 a al seu mail olga@federaciocatalana
Format BLURAY i/o DCP. VOSE o VOSC.
Calendari de projeccions del 6 de maig al juliol
Penseu que aquesta és una magnífica oportunitat de fer arribar al vostre municipi cinema d'autor reconegut internacionalment i de difícil accès per al públic d'arreu del territori A mitjans de febrer us podrem donar els títols d'aquesta nova edició. Ara per ara volíem posar-vos en coneixement aquesta informació perquèla tingueu de cara a la preparació de les vostres properes programacions
Si teniu cap dubte o voleu més informació, ens podeu fer arribar un mail
Teniu les pel·lícules disponibles aquí
PROGRAMACIÓ DELS CINECLUBS
NOTÍCIES DELS CINECLUBS