Butlletí 571. 25 de gener 2018

Col·laboració amb el D'A: TOUR D'A 2019

Benvolguts cineclubs federats,

La Federació catalana de cineclubs enceta una nova col·laboració amb el D'A, Festival de Cinema de Barcelona per tal de posar a l'abast dels cineclubs federats títols que es projectaran al Festival durant la seva propera edició a Barcelona.

Els últims 3 anys el D'A FILM FESTIVAL BARCELONA ha col·laborat amb diferents Cineclubs de Catalunya, bàsicament de la província de Barcelona, en l'organització de l'anomenat TOUR D'A, on oferien una petita llista de pel·lícules que es projecten a Barcelona durant el Festival. Aquestes pel·lícules són totes elles inèdites al país, en pre-estrena i guardonades a festivals internacionals.

Per conèixer els preus contacteu amb l'Olga Iglesias, responsable de programació al 932890562 a al seu mail olga@federaciocatalana

Format BLURAY i/o DCP. VOSE o VOSC.

Calendari de projeccions del 6 de maig al juliol

Penseu que aquesta és una magnífica oportunitat de fer arribar al vostre municipi cinema d'autor reconegut internacionalment i de difícil accès per al públic d'arreu del territori A mitjans de febrer us podrem donar els títols d'aquesta nova edició. Ara per ara volíem posar-vos en coneixement aquesta informació perquèla tingueu de cara a la preparació de les vostres properes programacions

Si teniu cap dubte o voleu més informació, ens podeu fer arribar un mail

Arriba el cicle de cinema "Palestina batega"

Del 30 de gener al 15 de febrer, es projectaran a set localitat catalanes quatre films que reflecteixen la realitat del poble palestí.

És una iniciativa de l'Associació Catalana per la Pau amb la col·laboració de la Federació Catalana de Cineclubs i sodepau.

Participen els cineclubs: Cineclub Utopia de Sant Just Desvern, Cineclub Sismes de Calaf, Cineclub La Comarca del Moianès a Castellterçol, Cineclub Santa Llùcia de Reus i Patronat la Catequística de Figueres.

25è aniversari del Xisc!!!!

Aquest any 2019, el Cineclub XISCNÈFILS celebrem el nostre 25 aniversari.

Fem 25 anys programant cinema d'autor en versió original i impulsant també el cinema català, cada dijous per la tarda al Teatre Ateneu de Cerdanyola.

Per celebrar aquest esdeveniment tan especial, el Cineclub estem preparant una agenda d'activitats (projeccions especials, cinema clàssic, xerrades, taules rodones, visites) que donarem a conèixer durant l'any.

Ens agradaria agrair les aportacions de la Federació de Cineclubs de Catalunya i de l'Ajuntament de Cerdanyola en el desenvolupament de la nostra activitat.

Animats en continuar 25 anys més, visca el cinema!

Casanova 3-5-7, entresol 7a porta (esc. esquerra)
08011 - Barcelona