Butlletí 537. 09 de febrer 2018

El jurat cineclubista  va atorgar el premi Miquel Porter a la Mostra d'Animació i Curtmetratges de Cassà de la Selva (MACCA). El jurat va estar conformat per la Mercè Ribera del Cineclub Vuit i mig, Mireia Ferré del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú i per Ana Blanco del Cineclub Diòptria de Figueres.

El seu veredicte:

"El Jurat ha concedit el Premi Miquel Porter i Moix a "Els homes també canvien bolquers" de Mateu Ciurana, per haver integrat tots els elements proposats per la MACCA de forma elegant i senzilla. I també, per convidar a l'espectador a qüestionar-se. "

Els homes també canvien bolquers - Correcurt MACCA2018 from Mateu Ciurana on Vimeo.

El jurat del Premi Miquel Porter a Cassà de la Selva a la MACCA

Setmana cultural de cinema organitzada des de la FCC

Aquesta setmana estem fent diversos tallers de cinema a Escola Can Serrade Barberà del Vallès. En concret tallers de dibuixos animats, de maquillatge de cinema, efectes especials i ombres xineses. Els nostres profes passaran allà tota la setmana. Mireu qui envia un missatge a l'escola. Molt contents de participar-hi!! La FCC #FormantPúblic

Cineclub 39 escalons de Manacor presenta "TRUNA+FREAKS"