Butlletí 535. 19 de gener 2018

La FCC al programa CATACRAC de BTV

Al programa es recull una de les sessions de "Filmoteca per a les escoles"que habitualment fem a Filmoteca de Catalunya. Aquesta sessió té com a nom "Perquè té música el cinema?"

Ho podeu veure aquí a partir del minut 8' 17''

Dates per a les XIII Jornades del Cineclubisme a manacor (Mallorca). 18, 19 i 20 d'octubre 2018

Seran els dies 18, 19 i 20 d'octubre 2018. Per primera vegada el cineclubisme es desplaçarà a ses Illes Balears convidats pel Cineclub trentanou escalons de Manacor

"Most beautiful island". Pel·lícula dels cineclubs

El 12 de gener s'estrena a Espanya "Most beautiful island". La directora, actriu i guionista Ana Asensio va guanyar la passada primavera al South By Southwest Film Festival (SXSW) de Austin (Texas, Estats Units) per aquesta opera prima rodada a Nova York ‘Most Beautiful Island’. És la primera vegada que una peli espanyola  guanya el màxim guardó del prestigiós festival texà. També és la primera vegada que una directora espanyola és nominada als prestigiosos Spirit Awards, l'antesala dels Oscars. La peli va passar pel Festival de Sitges

Adjuntem dossier de la peli

Hi ha DCP i Blu-Ray sempre en VOSE. La podeu programar a partir de la data d'estrena. Aquesta oferta és especial per a la federació. Per fer-la haureu de programar-la amb nosaltres.

Col·laboració amb el festival Reteena

La FCC enceta enguany una col·laboració amb el Festival Reteena (Festival Jove Audiovisual de Barcelona). La FCC patrocina la sessió de "La propera pell" film considerat pels cineclubs com el millor film del 2016. Es veurà el 15 de gener als Cinemes Texas. Aquí teniu tota la programació

Es va fer una sessió de formació el dissabte 13 pels joves organitzadors del festival on veurem la importància de la presentació del film i de la moderació del debat després de la projecció. Serà a la Fàbrica Fabra i Coats de Barcelona a les 16.30h

Cineclub trentanou escalons de Manacor