Butlletí 516. 19 de maig 2017

Premi JM Nunes al Millor fet cineclubista 2016

Un nou any us proposem participar en el Premi Jose Maria Nunes de la Federació catalana de cineclubs al Millor fet cineclubista del 2016. Adjuntem les bases i esperem les vostres propostes.

FINS EL 15 DE JULIOL 2017  REBREM LES CANDIDATURES. El premi està dotat amb 3 programacions gratuïtes de la distribuïdora A Contracorriente y Sherlock Films. la distribuïdora facilitarà un llistat de films d'on s'escolliran les tres.

PREMI AL MILLOR FET CINECLUBISTA
​El premi Jose Maria Nunes de la Federació catalana de cineclubs al Fet Cineclubista del 2016 s’atorga a qualsevol acte, esdeveniment, programació especial, aniversari,.. Tot fet cineclubista remarcable i significatiu que s’hagi dut a terme durant el 2016. El jurat valorarà les candidatures presentades peró també tindrà l’opció de presentar les seves pròpies candidatures o aquelles que li siguin presentades per la Junta de la FCC. Hi poden participar únicament els socis federats que estiguin al corrent de la quota de l’any al que es presenten (2016). Podeu lliurar un escrit explicant l'activitat i justificant el perquè de la seva singularitat acompanyant-lo d'imatges i links que el jurat pugui tenir en compte a l'hora de fer la valoració.

A contracorriente y Sherlock Films patrocinen els premis Nunes

Les distribuïdores A Contracorriente Films i Sherlock Films patrocinen els Premis Nunes de la Federació catalana de cineclubs. En concret cediran tres projeccions d'un llistat de films del seu catàleg pel guanyador del Premi al millor fet cineclubista del 2016.

Les bases dels premis Nunes

Programació fins el 4 de juny 2017

Pere Vila del Cineclub Hal2002 premiat per
la seva trajectòria cinèfila

Pere Vila del Cineclub Hal2002 de Molins de Rei,  premi "Trajectòria" de Radio Molins de Rei

Amb una llarga trajectòria de foment del cinema. Vinculat al món del cinema des de ben jove. Col•laborador altruista amb entitats de la vila: va ser als inicis del Festival de Cine de Terror, a la Setmana del Cine Español, i és membre del Cine Club Hall 2002. Amb l’empresa Pere Vila Audiovisuals, es dedica a la projecció cinematogràfica.