Butlletí 514. 5 de maig 2017

Els cineclubs participen del Festival de cinema d'autor D'A
Cineclub AC Granollers amb el Motor Sport Film Fest

Crònica de J. Roqué del seu pas pel Festival de Fribourg

El Festival de films de Fribourg, el festival amb ànima cineclubista obert al món

El certamen que descobreix joies fílmiques amb sensibilitat, consciència social i humanitat dignifica a cineastes i cinematografies d'arreu.

El Festival Internacional de Films de Fribourg (FIFF) ha significat per a mi molt més que una experiència cinematogràfica. Els clixés sobre Suïssa i la seva societat que podia tenir abans d'arribar els vaig deixar de banda ràpidament només trepitjar la ciutat. Nicolàs, un jove membre de l'staff de l'organització, em rep amb un somriure a la baixada de la rampa que em condueix des de les andanes de l'estació descoberta fins al vestíbul subterrani de l'estació. Comencem a parlar francès, ell també parla italià i espanyol, i mica a en mica anem barrejant les llengües sense cap problema. Aquesta multi-lingualitat serà una constant durant tots els dies que passi aquí. Amb molta amabilitat i atenció m'acompanya a l'hotel, un edifici en forma de prisma rectangular que esdevé un dels més alts d'aquesta antiga ciutat, amb el permís de la torre del campanar de la catedral dedicada a Sant Nicolau, que en comptes d'acabar en punxa cònica, som és habitual en les esglésies d'aquestes contrades, acaba amb una corona de pinacles ornamentats i desiguals.

Continua...

Subvenció del sector de l'Audiovisual

Subvencions a l'organització a Catalunya de festivals i mostres audiovisuals, així com la seva promoció i difusió

Aquests ajuts tenen com a objecte la concessió de subvencions per a l'organització a Catalunya de festivals i mostres audiovisuals, així com per a la seva promoció i difusió.
S'estableixen tres modalitats diferents en l'objecte:

a) Modalitat A: festivals i mostres amb un pressupost total igual o superior a 100.000,00 euros.
b) Modalitat B: festivals i mostres amb un pressupost total igual o superior a 50.000,00 euros i inferior a 100.000,00 euros.
c) Modalitat C: festivals i mostres amb un pressupost total per sota dels 50.000,00 euros.

Termini per sol·licitar l’ajut: del 27 d'abril al 16 de maig de 2017
Aquests ajuts són de tramitació telemàtica obligatòria. Cal que eviteu navegar amb Internet Explorer versió 8 o inferior.

Consulteu les condicions tècniques necessàries per fer els tràmits en línia a  Tràmits gencat

Programació fins el 21 de maig 2017

Els cineclubs participen del Festival de cinema d'autor D'A

Cineclub AC Granollers amb el Motor Sport Film Fest