Butlletí 495. 07 de octubre 2015

SUMARI

NOTICIES DE LA FEDERACIÓ

CRÒNICA DE LA XI JORNADA DEL CINECLUBISME A LA GARRIGA.
1 i 2 OCTUBRE 2016

Participants a les Jornades:

Cineclub Manresa (Enric Tierz i Conxita Parcerisas ), Cineclub Associació Enginyers de Barcelona (Juan Manuel García), Cineclub Bigues i Riells (Lola París, Juanma Illán, Rosa Venteo i Joan Salvany -membre de la Junta FCC), Cineclub Xiscnèfils de Cerdanyola del Vallès (Lluis del Espino, Mariví i Jordi Mena), Cineclub Sabadell (Pep Suñé, Rosa Ribell), Cinefòrum Vitraris de Vidreres (Carles Puig), Cineclub Valls (Jose Luis Vicente Moreno i Pilar Vives Corbella), Cineclub Diòptria de Figueres (Xavier Cairó), Patronat la Catequística de Figueres (Alfons Martínez), Cineclub La Garriga (Meritxell Catalán, Mercè Baldich, Carme Amador, Glòria Rocabayera, Miquel Vinyals (Roser Folguera, Pipo Codina, Xavier Torrents, Pilar Todó, Patricia Astorga, Tariq Porter - membre de la Junta FCC-, Carme Amador - Sòcia d'Honor,  Martí Porter -Soci d'Honor FCC-), Cineclub AC Granollers (Jordina Medalla, Lambert Botey, Ricard Caussa), Cineclub amics del cinema de la capital del cava de Sant sadurní d'Anoia (Carme Corrales i Rafael Jariod - membre de la Junta FCC-), Cineclub del Cercle Artístic de Barcelona (Jordi Artigas), Cineclub Pessic de Dénia (Francesc Ximenez), Cineclub Vic (Sergi Calle, Maria Casas, Quim Crusellas - membre de la junta FCC-), Cineclub Adler de Lloret de mar (Joan Moret), Cineclub Igualada (Toni Cuadras), Cineclub Olot (David i Jep Costa - membre de la junta FCC- ), Cineclub La Seu d'Urgell (Jesus Galindo, David Canut), Cineclub Centre de Lectura de Reus (Joan Maria Pàmies), Cineclub Alter Cinema de Torelló (Eugeni Ordeig i  Isaac Moreno), Cineclub Imatges de Santa Coloma de Gramenet (Pedro Marin i Ginés Fernández - Soci d'Honor), Cineclub Barcelona Espai de Cinema (Julio Lamaña - Treballador FCC- , Olga Iglesias - treballadora FCC- i Emma Fernández - Secretària FCC-), Club Cinema Castellar del Vallès (Àlex Portolés - membre de la junta FCC-), Cineclub Sant Jaume Espai de Cinema de Premià de Dalt (Eva Gago, Pilar Martín, Toni Soley, Ernest Coromines), Cineclub Hal2002 de Molins de Rei (Pere Vila), Cineclub Vilafranca (Pablo Sancho - President FCC-, Manel Balaguer, Andreu Navarro i Montse Maldonado), Cineclub La Mirada del Cinema de Mollet del Vallès (Pere  Feliu, Miquel Coll), Cineclub Cisco Moseny de  Sta Perpetua de la Mogoda (Josep Mª Margalida i Victoria Costa), Grup 9,5 internacional de Berga (Josep Maria Salat).

També van assistir Josep maria López Llaví - soci d'Honor FCC, Mercé Sala, Francesca Prats -ex treballadora i Amics FCC-

30 cineclubs, més de 80 persones

Excusen la seva assistència a les jornades:

Cineclub Patronat Premianenc de Premià de mar, Cineclub Caligari d'Almenara, Cineclub Sismes de Calaf, Cineclub Centre Moral Arenys de Munt, Cineclub Altafulla link, Cineclub Sala 1 Vilanova i la Geltrú, Cineclub Pedagogia de l'espectacle de Terrassa, Cineclub Les Valls Andorra, Cineclub Vuit i mig Cassà de la Selva i Cineclub amics del cinema de la Vall de Ribes

ASSEMBLEA ANUAL DE LA FCC

Moment central de les jornades, serveixen per presentar la memòria del 2015 així com avançar projectes del 2016 i aprovar la memòria econòmica de la FCC i el pressupost 2016.

Es van acceptar com a altes i per tant socis federats a: Cineclub Alter Cinema de Torelló, Cineclub Sala Santa Llúcia de Reus, Cineclub Sismes de Calaf i al Patronat la Catequística de Figueres.

DINAR DE GERMANOR

Com cada any el dinar és el moment de retrobar-se amb els companys de forma més distesa. Al final del dinar es va anunciar la nova Sòcia d'honor de la nostra entitat, la Carme Amador, del Cineclub La Garriga

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE DE PANTALLES CONCERTADES

A la tarda. en Francisco Vargas (Director de l'Àrea de l'Audiovisual de l'ICEC) i l'Esteve Riambau (Director de Filmoteca de Catalunya) ens van presentar aquest projecte que tant d'interés va despertar entre la comunitat cineclubista. Us hem enviat per mail informació detallada del que allà es va presentar.

PROJECCIÓ DEL FILM "DEAD SLOW AHEAD"

El cineclub La Garriga ens va oferir en rigurosa preestrena el passi del film "Dead Slow ahead". Va presentar la pel·lícula el seu productor, en Ventura Durall. Vam gaudir d'un gran debat.

DIUMENGE. VISITA PEL MODERNISME GARRIGUENC I ARXIU MIQUEL PORTER

El regidor de cultura de la població ens va acompanyar culminant així unes grans jornades pel cineclubisme català. També vam anar a la Torre del Fanal a visitar l'Arxiu Miquel Porter

Totes les imatges de les Jornades aqui

Programació dins el 23 octubre 2016