Butlletí 481. 29 d'abril 2016

SUMARI

NOTICIES DE LA FEDERACIÓ

ALBA CRUELLS DEL CINECLUB SALA 1 DE VILANOVA I LA GELTRÚ JURAT FICC EN EL KRAKOW FILM FEST
CONVOCATÒRIA JURAT PREMIS MIQUEL PORTER AL FESTIVAL GOLLUT

PROGRAMACIÓ MAIG CINECLUB SALA 1 VILANOVA I LA GELTRÚ
CINECLUB CINEMANET. PREMIS "FAMILIA"

L'Alba Cruells del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú ha estat escollida per a participar com a jurat de la Federació internacional de cineclubsal 56th KRAKOW FILM FESTIVAL. Li acompanyaran en aquest jurat cineclubista Mikolaj Torz - Polònia i Michael Schafer -  Alemanya. El premi Quijote que atorga aquest jurat té en compte els valors cineclubistes de les pel·lícules a concurs.

L'Alba Cruells va nèixer a Vilanova i la Geltrú el 1988. Va estudiar Publicitat i Relacions Públiques a Tarragona i Bèlgica. Durant els seus estudis, va realitzar pràctiques a diversos festivals de cinema com el DOCSBarcelona o el Memorimage de Reus. Un cop finalitzats els seus estudis, va passar un any treballant al Glasgow Short Film Festival. Després ha treballat com a productora en diversos festivals de música. El 2012 engega el Cineclub Sala1 de Vilanova i la Geltrú, amb programacions regulars, diversos cicles, projeccions amb els directors i el concurs de curtmetratges 'El Rotllo d'en Roig'; fins avui en dia.

CONVOCATÒRIA JURAT PREMIS MIQUEL PORTER AL FESTIVAL GOLLUT

Aquesta és una convocatòria URGENT per participar com a jurat cineclubista al Festival Gollut de Ribes de Freser organitzat pel cineclub amics del cinema de la Vall de Ribes i atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català.

A banda del premi Miquel Porter també atorgaran el premi Gollut al millor curt de ficció i millor curt documental.

El Jurat Porter Moix haurà d’anar els dies 24 i 25 de juny a Ribes de Freser. El visionat es farà a la sala del Cinema Catalunya la tarda del 24 i 25. El festival paga la nit d'hotel del 24 i el dinar de jurats del 25Aquest premi està organitzat per l’Associació d’amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€

Esperem les vostres candidatures de forma urgent donat que no queda molt de temps. Necessitem dues persones, la tercera serà un integrant del cineclub de Ribes

Programació  fins el 15 de maig 2016

PROGRAMACIÓ MAIG CINECLUB SALA 1 VILANOVA I LA GELTRÚ

CINECLUB CINEMANET. PREMIS "FAMILIA"

El dia 8 de maig, diumenge, a les 18:00 hores, a CaixaFòrum de Barcelona, es farà el lliurament dels Premis Cinematogràfics "Família". És la jornada de la família i el cinema a Espanya.

Entrada gratuita. Filmacions i música de cinema.

Amb la col·laboració del Departament de Cultura Membre de la Federació Internacional de cineclubs
08011 - Barcelona

Aquest web s'ha creat i s'actualitza amb  Ab·core , la plafatorma de serveis Internet de la Fundació Iwith.org