Butlletí 476. 11 de març 2016

SUMARI

NOTICIES DE LA FEDERACIÓ

LA FCC PRESENT A LA TAULA SECTORIAL DE DISTRIBUCIÓ I EXHIBICIÓ ORGANITZADA PER L'AJUNTAMENT DE BARCELONA
LA PEL·LÍCULA DELS CINECLUBS. "LA ACADEMIA DE LAS MUSAS"

CLUB CINEMA CASTELLAR. BRAM 2016

L'objectiu és conformar un pla 2016-2026 per al cinema i l'audiovisual a Barcelona

Aquesta va ser la nostra proposta

LA PEL·LÍCULA DELS CINECLUBS. "LA ACADEMIA DE LAS MUSAS"

"La pel·lícula dels cineclubs" és una iniciativa de la Federació catalana de cineclubs per promoure el cinema d'autor. La nova proposta és per a la nova pel·lícula d'en José Luís Guerin, LA ACADEMIA DE LAS MUSAS. Es podria comptar amb la presència del director o d'alguns dels actors sempre que hi hagi disponibilitat

"Es una película hecha sin nada, buscando un espacio de libertad absoluta, sin comparación posible. Pensar en ella antes de rodarla, para planificarla, hubiera sido imposible, disparatado. Se fue descubriendo mientras la hacía, la película buscó a los personajes. Por eso no he pedido nada a nadie para hacerla, con financiación ajena, pensando en un rendimiento económico, me hubiera faltado libertad y coraje para rodarla. Si tuviera que calificarla hablaría del cine de la revelación, el cineasta va descubriendo algo según se va haciendo el filme" JOSÉ LUÍS GUERIN

FORMATS: BR DCP

LINK: fotos de la pel·lícula, articles de premsa, poster i trailer.

Programació del 11 al 31 de març de 2016

CLUB CINEMA CASTELLAR. BRAM 2016

La Mostra de Cinema BRAM! es tanca amb 2.600 espectadors i bat el rècord d’assistència per quart any consecutiu

BRAM! Mostra de Cinema 2016Un total de 2.617 espectadors han assistit en els darrers dies a les 15 activitats incloses al programa de la 8a Mostra de Cinema de Castellar del Vallès. El BRAM! 2016 ha registrat novament el rècord d’assistència de totes les edicions celebrades fins al moment, superant en pràcticament 300 espectadors les xifres de públic del 2015 (el que suposa un increment del 13%). La mitjana d’assistència per acte també és la més alta de totes les edicions celebrades, ja que s’ha enfilat fins als 174 espectadors. El premi del públic va ser per Truman