Notícies :: Notícies de la Federació :: Convocatòria per ser jurat FICC al Trömso International Film Festival (Noruega)

Convocatòria per ser jurat FICC al Trömso International Film Festival (Noruega)

Divendres 15 Novembre 2019

NOMINATION FOR FICC JURY TROMSO (NORWAY) 2020
Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de Cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

TROMSO INTERNATIONAL FILM FESTIVAL
13 al 19 de gener de 2020
Tromso - Noruega
Deadline for nominations: 3 de desembre de 2019

Conditions:
  • Jury Members: 3, un d'ells representant la Norwegian Federation on film Societies.
  • Working Language: English.
  • Travel Expenses: contribució del festival fins a 400€.
  • El festival convida a sis nits d'hotel amb esmorçar i un àpat calent per dia.
  • Arribada el 13 de gener, dia de l'inauguració. El lliurament de premis és el 18 de gener, i el jurat haurà de marxar el diumenge 19 de gener.
El candidat o candidata que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.  Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els criteris que es seguiran a l'hora d'escollir els membres del jurat prioritzaran aquells cineclubs i cineclubistes que no hagin participat abans o que ho hagin fet fa temps. En cas de dubtes també es donarà prioritat a aquells que hagin enviat abans la seva candidatura.

El festival acreditarà al jurat FICC per tenir accés lliure a totes les projeccions.

La candidatura s'enviarà al comitè de selecció de la FICC que terminarà de decidir.

Els qui estigueu interessats en ser un dels membres del jurat, ompliu el formulari que trobareu a  http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc

Més sobre...: quijote , ficc , trömso