Notícies :: Notícies de la Federació :: Carles Font del Cineclub Diòptria, jurat FICC a La Habana

Carles Font del Cineclub Diòptria, jurat FICC a La Habana

Dijous 9 Novembre 2017

En Carles, del Cineclub Diòptria de Figueres, lliurarà amb els seus companys cineclubistes el Premi Quijote de la Federació internacional de cineclubs al Festival Internacional de cine de La Habana (Cuba).
El jurat queda conformat així:
  • LÀZARO ALDERETE - CUBA
  • CARLES FONT GARCIA - CATALONIA
  • JOHN FREDRIC ALAN CRAWFORD - NEW ZEALAND

Carles Font i Garcia

Nascut el 1971 a Figueres (Catalunya). Llicenciat en Filologia Anglesa per les universitats de Barcelona i Belfast. Membre del cineclub Diòptria, dins de la Federació Catalana de Cineclubs, des del 1996 i president des de l’any 2000.
  • Membre del jurat en el festival Festicurts (Figueres), festival de curtmetratges, des del 2006 al 2009. Co-organitzador del mateix festival els anys 2009 i 2010.
  • Membre del jurat en el Festival Internacional de cinema de Friburg (Suïssa) l’any 2009 com a representant del jurat del FICC pel premi Quijote.
  • Co-organitzador de la Mostra de Cine Àrab i Mediterrani en la seva subseu de Figueres els anys 2011 i 2012.
  • Membre del jurat en el Festival Internacional Minimalen de Trondheim (Noruega) l’any 2014 como representant del jurat del FICC pel premi Quijote.
  • Membre del jurat en el Festival de Cine Gollut (Ribes de Freser, Cataluña) en la seva secció de curtmetratges l’any 2017