News :: Festivals :: CINECLUB VILAFRANCA OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIÓ DEL FESTIVAL "MOST" 2015

CINECLUB VILAFRANCA OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIÓ DEL FESTIVAL "MOST" 2015

Divendres 12 Juny 2015

La cinquena edició del Most - Penedès Festival Internacional de Cinema del Vi el Cava  (5-15 novembre, Vilafranca del Penedès i comarca) engega motors amb l'obertura d'inscripcions per participar a les dues seccions competitives del festival: Collita 2015 i Brot (XX Mostra de Curtmetratges de Vilafranca).

Collita 2015
Oberta a tot tipus de treballs audiovisuals, de qualsevol nacionalitat i durada, que tracti sobre el món del vi i del cava des de qualsevol vessant (promocional, artística, pedagògica, turística, científica, documental, narrativa, etc.) Les peces que entrin a competició optaran a 6 premis: Gran Premi del Jurat, Premi al millor treball de ficció, Premi al millor treball documental, Premi al millor treball promocional, Premi "Arrels del Vi el Cava" i Premi Projecció internacional.

Brot
Busca la millor producció nacional en format de curtmetratge, de qualsevol temàtica i gènere (ficció, documental, animació, etc.), que no superi els 20 minuts de durada (inclosos els crèdits).
Les obres competiran pel Premi del Jurat, el Premi del Públic i el Premi del Jurat Jove.

Més informació:
La data de realització dels treballs de les dues seccions no pot ser anterior a l’1 de gener de 2013.
La inscripció s'ha de fer mitjançant les plataformes de distribució que treballen amb el Most Festival:
• Click for festivals
• Uptofest
• Festhome

La inscripció és gratuïta i està oberta fins al 31 de juliol de 2015.
Per a més informació:info@mostfestival.cat
Les bases es podendescarregar des de la web del festival.

Més sobre...: most , cineclub vilafranca