News :: Festivals :: ​CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES. DESCOMPTES PER ALS CINECLUBISTES CATALANA

Divendres 17 Abril 2015

Benvolguts i benvolgudes,

Des del cineclub dels Amics del Cinema de la Vall de Ribes hem aconseguit avantatges turístiques remarcables per tots els que estigueu interessats en venir al nostre certamenL'entrada a taquilla és de 20 €, un cop aplicat el descompte queda en 18 €, i si es desitja també la samarreta oficial del Festival, tot per 20€ més despeses de gestió, uns 23 €.

Inclou també una invitació per sessions individuals valorada en 7€, per convidar a qui vulgueu. I altres descomptes turístics, allotjament, restaurants...  Entre ells un 2x1 pel Cremallera Vall de Núria, valorat en 22,30€, 50% en un SPA de 4 estrelles, valorat en 11,5 €, i moltes coses més. Per poder identificar-vos com a cineclubistes caldria que ho féssiu a través d'aquest formulari:http://amicscinevallderibes.com/index.php/ca/festival-gollut/entrades/entrades-colectius.html

Podeu veure el programa al nostre web: http://amicscinevallderibes.com/index.php/ca/festival-gollut/programa-2n-festival-gollut.html

Us esperem per Ribes,

.