Notícies :: Notícies de la Federació :: PROPOSTA DE LA MOSTRA DE CINEMA ÀRAB I DEL MEDITERRANI DE CATALUNYA

PROPOSTA DE LA MOSTRA DE CINEMA ÀRAB I DEL MEDITERRANI DE CATALUNYA

Dilluns 6 Abril 2015

Us fem arribar una proposta molt interessant, la projecció i debat del film "Un món que nos és el nostre" (Alam laysa lana) del director palestí Mahdi Fleifel.
Aquesta activitat està subvencionada pels cineclubs que s'hi adhereixin.
La sessió inclou la presentació, projecció i cinefòrum amb representants de Sodepau. El film és una aproximació a una realitat sovint molt desconeguda dels refugiats palestins al Líban, i és una molt bona oportunitat per conèixer millor el món àrab.

Aquesta sessió es troba emmarcada en un programa anomenat “Cinemes àrabs en ruta. Projeccions itinerants de la Mostra de Cinema Àrab i Mediterrani de Catalunya” finançat per de l'Agència Catalana de Cooperació  al Desenvolupament (ACCD) i organitzat conjuntament per la Federació Catalana de Cineclubs i Sodepau que cobreixen les despeses d'exhibició i transport del forista. El cineclub haurà de fer-se càrrec del sopar i de l'allotjament en el cas que la sessió es realitzi tard sense la possiblitat de transport públic de tornada.
Només les 10 primeres peticions són les subvencionades. Les projeccions es podran realitzar fins el 15 de desembre. Encara que no hi hagi data concreta de programació, cal que realitzeu la sol·licitud ara.

Els cineclubs que la programin hauran d'incloure a la difusió els logotips de l'ACCD, de Sodepau i de la Federació catalana de cineclubs.

.