Notícies :: Festivals :: CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES. 2n FESTIVAL GOLLUT

CINECLUB AMICS DEL CINEMA DE LA VALL DE RIBES. 2n FESTIVAL GOLLUT

Dimarts 17 Febrer 2015

El 2n Festival Gollut comença el seu camí. Per primera vegada s'atorgarà el Premi Miquel Porter del cineclubisme català
format per un jurat de cineclubistes. Així es suma als premis Miquel Porter que ja es donen al Festival Julius del Cineclub Vic, a la MACCA del Cineclub Vuit i mig de Cassà
de la Selva i al MIRADOCS del Cineclub Barcelona Espai de Cinema.

Oberta la participació. Les bases ja són publicades al web
Noves dates: Del 30 d'abril al 2 de maig

Les novetats de la 2a edició

Les novetats principals de la segona edició són la nova categoria de reportatge de fotoperiodisme, la creació d'espais d'encontre pels professionals del sector, on es podrà debatre, compartir experiències i projectes, un taller Gollut Kids de formació audiovisual per nens i joves i també  a banda dels Premis Gollut s’atorgarà també per primera vegada el Premi Miquel Porter i Moix, promogut per la Federació Catalana de Cineclubs.

El Festival Gollut canvia de data i s'avança al primer cap de setmana de maig, amplia un dia de programació, durarà tres dies.

Per segona vegada els Premis Gollut tornaran a reconèixer les obres dels creadors audiovisuals, cinematogràfics i fotogràfics, i a banda de reconèixer el talent audiovisual també ho faran específicament amb el contingut i els valors transmesos en les obres.