Notícies :: Festivals :: CINECLUB VILAFRANCA. S'OBRE EL PERIODE D'INSCRIPCIÓ PER LES DUES SECCIONS COMPETITIVES. MOST FESTIVAL

Divendres 7 Juny 2013

Most Festival és un festival de cinema internacional que cada any vol recollir la millor producció audiovisual relacionada amb la cultura de la vinya, del vi i del cava i brindar pel bon cinema.  Del 7 al 10 de novembre de 2013, la comarca del Penedès (Barcelona) celebrarà la tercera edició del festival, amb un ampli ventall d'activitats cinematogràfiques i enoturístiques per a tots els públics.

La secció COLLITA 2013 està oberta a qualsevol treball audiovisual que tracti sobre el món del vi i del cava des de qualsevol vessant: promocional, artística, pedagògica, turística, científica, documental, narrativa, etc. Les peces que entrin a competició optaran a cinc premis: Gran Premi del jurat, Premi al millor treball de ficció, Premi al millor treball documental, Premi Arrels del vi i el cava i Premi projecció internacional.

La Mostra de Curtmetratges de Vilafranca (MCV), per la seva banda, busca la millor producció estatal en format curt de qualsevol temàtica i gènere que no superi els 20 minuts de durada. En aquest cas, les obres competiran pel Premi del Jurat i el Premi del Públic.

La data de realització dels treballs audiovisuals de les dues seccions no pot ser anterior a l'1 de gener de 2011.

La inscripció és gratuïta i estarà oberta fins al 31 de juliol de 2013.

Les bases i la fitxa d’inscripció es poden descarregar des de la web
www.mostfestival.cat

Més sobre...: cineclub vilafranca , most