Notícies :: Festivals :: XIII MOSTRA DE CINEMA DE LA GARRIGA

XIII MOSTRA DE CINEMA DE LA GARRIGA

Diumenge 2 Setembre 2012

Del divendres 7 al diumenge 9 de setembre tindrá lloc la XIII Mostra de cinema de La Garriga organitzada pel cineclub La Garriga. A continuació la programació

Divendres 7 _________________________________________

21:30h – Cinema Alhambra Sessió inaugural
“TAKE SHELTER” de Jeff Nichols, EEUU (2011) [info: V.O.S.E./ 123 min/ Preu especial socis CINECLUB]

A continuació… – Auditori Municipal Sessió golfa
“CONCERT a càrrec del cantautor JORDI BARDELLA” [info: 45 min. aprox./ Hi haurà galetes, cava i paradeta amb productes cinèfils!/ Gratuït]
“FREAKS” de Tod Browning, EEUU (1932) [info: V.O.S.E./ 64 min./ Servei de bar/ Gratuïta]

Dissabte 8 __________________________________________

11-14h – Auditori Municipal Paradeta + Concurs Cinèfil
La paradeta del Cineclub amb merchandising, cartells de cine, butlletes pel concurs cinèfil, i informació sobre la XIV MOSTRA DE CINEMA i de com fer-se soci.
Concurs cinèfil on es podran demostrar les habilitats per relacionar pel•lícula- personatge- actor a partir de fotogrames. Aquest cop, us donarem algunes pistes! [info: tots els públics]

12h – Bar El Refugi VerMUT
SESSIÓ DE CURTMETRATGES DE CINEMA MUT [info: V.O. Muda/ Vermut a càrrec del bar El Refugi/ Tots els públics / Col•laboració: 3€]

16:30h – Auditori Municipal Taller familiar
“EL CINE NIC” impartit per Miquel F. Salgot i amb la col•laboració del Museu del Cinema de Girona [info: El Cine NIC va ser el primer projector de cinema al món de dibuixos animats pensat per ser usat per a la mainada/ Durada: 2h / Places limitades, de 6 a 99 anys / Col•laboració: 5€]

18:30h – Auditori Municipal Documenta’t!
“CULTURES OF RESISTANCE” de Iara Lee, EEUU (2010) [info: La cinta, llorejada a Atlanta, Nevada, Etiòpia i l’Índia, recull històries de persones que s’entesten les seves vides en promoure un canvi social a través de la música, la fotografia o la dansa/ 73 min./ Amb la col•laboració del Festival de Cinema i Drets Humans/ Gratuït].

20:00h – Auditori Municipal Sessió de curtmetratges
“PIEDRA, PAPEL, MADERA” de Manuela Porter.
“REFUGIO 115” de Iván Villamel (2012) [info: 8 min./ presentació prèvia a càrrec del director/ gratuït]

21:30h – Exterior de l’Auditori Municipal
SOPAR POPULAR [info: Menú: De primer, entrants freds de buffet lliure. Tot seguit, llom rostit amb salseta de carn i bolets, i gratinat de patata. De postres, macedònia amb sorbet de llimona. Aigua, vi i cafè/ Col•laboració: 13€ amb 2 cartrons pel bingo/ Reserva tiquets: Can Baldich (C/Banys, 54) i cineclub_lagarriga@hotmail.es]

23:00h – Exterior de l’Auditori Municipal
BINGO de Bandes Sonores Originals. Seguint les pautes del joc del Bingo, escoltarem força bandes sonores i guanyarà qui tingui els cartrons de Bingo amb els noms de les pel•lícules a les qual pertanyen… i les reconegui! [info: 90 min. aprox. / Col•laboració: 1€ cada cartró de bingo extra/ No hi ha límit de cartró per persona/ Presentat per Ràdio Silenci]

A continuació… – Auditori Municipal Sessió Golfa
“THE APARTMENT” de Billy Wilder, EEUU (1960) [info: V.O.S.E/ 125 min./ Gratuïta]

* Durant tot el dia hi haurà instal•lada una barra de bar a l’exterior de l’Auditori Municipal amb preus molt populars.

Diumenge 9 _________________________________________

11:00h – Can Ramos Sessió Infantil
“CRISPETES” de l’Escola Giroi, LA GARRIGA (2012) [info: Amb la presència dels actors i creadors/ gratuïta]
SESSIÓ DE CURTMETRATGES CLÀSSICS DE WALT DISNEY. I per acabar… XOCOLATADA!

19:00h – Can Ramos Assamblea de Socis
Assamblea de socis de l’Associació Cineclub la Garriga [info: 1h aprox./ Oberta a tots els socis i sòcies del Cineclub la Garriga amb quota de soci actualitzada]

20:00h – Can Ramos Sessió de Cloenda
“EVA” de Kike Maíllo, Espanya (2011) [info: V.O. / 94 min./ Amb la presència del garriguenc Lluís Castells, co-responsable dels efectes especials de la pel•lícula]
SOPAR (D’ENTREPÀ I BEGUDA) i “CONCERT AMB LA MÀQUINA DEL SWING” [info: 60 min. aprox./ Cloenda a càrrec dels membres de l’Organització de la XIV Mostra de Cinema/ Tots els públics/ Col•laboració tota la sessió de cloenda: 5€ socis CINECLUB – 10€ no socis- 6€ sense sopar ni beguda]

INFO GENERAL
Cinema Alhambra: Carrer Calàbria, 13 / Auditori Municipal: Pl. del Silenci. / Bar El refugi: C/ Calàbria, 6 / Can Ramos: C/ Figueral, 59.
Recordeu que els socis amb quota actualitzada tenen preus reduïts a totes les sessions de la Mostra. Feu-vos socis tota la temporada per només 30€, 50€ dos familiars. Demaneu el full d’inscripció al Cinema Alhambra o a la nostra pàgina web.
Més info “de tot plegat” a http://www.cineclub.entitats.lagarriga.cat/
I moltes gràcies a tots aquells que col•laboreu en fer possible les col•lectives i cinèfiles il•lusions de tots nosaltres!Cineclub la Garriga
www.cineclub.entitats.lagarriga.cat

Totes les activitats del Cineclub de La Garriga i programació cinema a La Garriga