Notícies :: Notícies dels cineclubs :: QUIM CRUSELLAS, DEL CINECLUB VIC, ANIRÀ COM A JURAT INTERNACIONAL AL FESTIVAL INTERNACIONAL DE TRÔMSO (NORUEGA)

Divendres 16 Desembre 2011

En Quim ‎Crusellas, del cineclub Vic, anirà com a jurat internacional del premi Quijote al Tromsø International Film Festival. Tromso, Noruega.
Amb ell els altres cineclubistes Hilde Lange - Noruega i Patric Schatzmann - Suïssa . Bona sort i porta't la bufanda!!!

Aquest premi està organitzat per la Federació internacional de cineclubs i els cineclubistes catalans poden optar.

Més sobre...: Cineclub Vic , Quim Crusellas , Trömso