Notícies :: Festivals :: CONVOCATÒRIA PER ANAR COM A JURAT INTERNACIONAL AL GALWAY FILM FLEADH (IRLANDA)

CONVOCATÒRIA PER ANAR COM A JURAT INTERNACIONAL AL GALWAY FILM FLEADH (IRLANDA)

Dimecres 11 Juny 2014

FICC JURIES 2014.- galway Film Fleadh 2014 - Ireland.- 08 - 13 July 2014
Deadline for nominations: June 18th

Estimats membres de la FCC,

Aquest premi és organitzat per la Federació Internacional de cineclubs que facilita a les diferents federacions la possibilitat de que els cineclubs participin en aquests festivals com a jurat.

Jury of 3 persons (one jury member from Ireland) for the Animation Short Film Programme
  • Working languages: english
  • Pickup/return from either Galway or Shannon airport
  • Bed and breakfast in single room for 3 nights (Fri 11/7 – Sun 13/7 inclusive)
  • Breakfast + lunch daily
  • Travel expenses: For non-national jury members a contribution of up to Euro 200 per person will be offered. The travelling refund will be organised by access>CINEMA when members arrive in Galway.
  • Film Fleadh accreditation
  • Free entry to festival events
  • Important: including a printable portrait Photo (jpg, tiff, 300dpi –minimum!) and as well a short biography.
  • Important dates: Arrival Fri July 11th. Departure Mon July 14th
  • www.galwayfilmfleadh.com
El candidat que es presenta, adquireix el compromís d'assistir al festival. En cas de no ser així, haurà de proporcionar un substitut per al seu lloc al jurat del festival. També haurà d’enviar una fotografia i un cv.

Els membres del jurat han d'escriure un article en català i Anglès o Francès i portar un catàleg del festival per a la FCC.

Els qui estigueu interessats en ser un dels membres del jurat, ompliu el formulari que trobareu a

Més sobre...: ficc , quijote