Notícies :: Notícies dels cineclubs :: MACCA18. Cineclub 8 1/2 Cassà de la selva

MACCA18. Cineclub 8 1/2 Cassà de la selva

Dijous 1 Febrer 2018

Avui inicia la divuitena edició de la 18ena Mostra d'Animació i Curtmetratges de Cassà de la Selva, que comencarem amb un documental. Organitzat pel Cineclub Vuit i mig de Cassà de la Selva

Les habituals sessions mensuals de documental del Cineclub Vuitimig conflueixen en aquesta ocasió amb la MACCA amb la projecció d’un original treball: “Life, animated” és un premiat documental sobre l’autisme que utilitza els recursos de l’animació per explicar la història de l’Owen, un nen afectat per aquest trastorn. La sessió comptarà amb la participació de l’associació Sagi-Tea (Síndrome d’Asperger i Trastorn de l’Espectre Autista Girona), que introduirà i comentarà la sessió.

Com sempre, a l'auditori de la Sala Galà, però amb un horari diferent: dijous 1 de febrer a les 20:00.

Durant la MACCA tindrà lloc el Correcurts, concurs de curtmetratges en el qual un jurat cineclubista atorgarà el premi Miquel Porter. El jurat estartà conformat per la mercè Ribera del Cineclub Vuit i mig, l'Eloy Escudero del Cineclub Sala 1 de Vilanova i la geltrú i per Ana Blanco del Cineclub Diòptria de Figueres

Més info