Ne Change Rien neix de l’amistat entre l’actriu Jeanne Balibar, l’enginyer de so Philipe Morel i Pedro Costa i és l’extensió natural d’un curtmetratge que el cineasta va realitzar el 2005 sobre el treball com a cantant de l’artista francesa. A la pel·lícula veiem Jeanne Balibar als assajos i enregistraments d’alguns temes del seu disc “SlalomDame” (2006), a algunes actuacions en directe, a les seves lliçons de cant classic i a l’escenari d’un cafè de Tòquio. De Johnny Guitar a la Périchole d’Offenbach, es construeix una cinta d’una bellesa sublim i hipnòtica, absolutament allunyada de qualsevol convenció del gènere documental musical o del retrat d’artistes.
Podeu optar a participar com a jurat internacional als festivals europeus que atorguen el premi Quijote. Aquest premi està organitzat per la Federació Internacional de cineclubs. Els qui estigueu interessats en ser un dels membres del jurat, ompliu el formulari que trobareu a http://www.federaciocatalanacineclubs.cat/forms/juratficc
Del 6 al 12 de desembre de 2010 tindrà lloc a la ciutat brasilera de Recife la 3a Conferència mundial del cineclubisme i la Asamblea General de la Federació internacional de cineclubs. En un any amb moltes dificultats econòmiques també pel moviment internacional, hem d'agrair l'esfoç del Conselho nacional de cineclubes de Brasil per haver pogut assegurar la celebració d'aquests importants events internacionals. Es la segona vegada després de La Havana 1985 en que l'Assemblea General surt fora d'Europa. Per tant 25 anys després el cineclubisme llatinoamericà reprèn amb força el seu protagonisme.
Nous catalans, nous cinemes és un projecte del Centre de Cultura Popular i Tradicional Catalana en el que cineclubs i entitats de nouvinguts organitzen sessions de cinema fomentant el debat i l'intercanvi a partir d'un film.
L’Alternativa Festival de Cinema Independent de Barcelona, s’ha consolidat como un dels pocs festivals de cinema independent internacional a Espanya. Les pel•lícules, procedents de tot el món, són una representació de l’actualitat internacional d’un cinema inèdit; un cinema arriscat, universal i compromès amb la recerca del propi llenguatge cinematogràfic.