Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Federació Catalana de Cineclubs :: Notícies

Titular notícies

Divendres 21 Octubre 2011
El 8 d'octubre, a la seu del cineclub del cercle artístic de Barcelona va tenir lloc la nostra jornada anual. Durant el dia vam realitzar al matí unes taules de treball ons els cineclubs per proximitat geogràfica van tractar de les questions que més els podien interessar. Després de posar en comú les conclusions vam realitzar un dinar plegats per passar posteriorment a la nostra Assemblea General, on es va realitzar el canvi de junta directiva. Per primera vegada en la història de la nostra entitat, la presidència recau sobre una dona, Rosa Llinàs, del cineclub Diòptria de Figueres. Per finalitzar l'acte, vam gaudir de la projecció de cinema mut alemany musicat en directe per RUIDOSDEFONDO.

Aquí podreu trobar l'informe íntegre de la nostra jornada

Dilluns 10 Octubre 2011
El millor cineclub del 2010, segons el jurat del premi Jose Maria Nunes de la Federació catalana de cineclubs va ser pel Cineclub de l’Associació cultural de Granollers. El premi a la millor programació de cinema català va ser pel Cineclub Diòptria de Figueres. El Cineclub Vic va rebre una menció especial honorífica com a finalista pel premi al millor cineclub del 2010.

Dimecres 28 Setembre 2011
La setmana vinent, el dia 4 d'octubre comença "PER ESTRENAR". Una iniciativa del cineclubisme català per projectar films mai estrenats comercialment a Espanya i guanyadors de premis en festivals de referència. El cineclub Vic ha editat aquest spot que serà projectat abans dels films a les sales cineclubistes. La setmana vinent començarem amb "20 sigarette" de Aureliano Amadei. El mateix director, arribat d'Itàlia presentarà els films al Cineclub Vic (4/9), a la sala de la Filmoteca de Catalunya a Barcelona (5/9/) i al Cineclub Diòptria de Figueres (6/9) on debatrà amb el públic.

Us deixem amb l'spot. Feu click a "llegir més"

Dimarts 27 Setembre 2011

Divendres 23 Setembre 2011
La FCC ha contractat una campanya de publicitat al diari Ara per anunciar la nostra Jornada anual del cineclubisme català. Apareixerà en el suplement de cultura del diari ARA al Time Out durant dues setmanes i al mateix diari el 7 d'octubre. L'acord amb el diari ARA que serà el mitjà oficial de la Jornada, esperem serveixi per fer conèixer les activitats del cineclubisme català a la resta de la població interessada en la cultura al nostre pais. 

Feed RSS de notícies
Apunta't a les nostres newsletters
LES NOSTRES IMATGES

Trobada de programadors de cineclubs. Vilafranca del Penedès. 18.06.2016



PRESENTACIONS, CURSOS I TALLERS 2016